• verslag marketing automation seminar jkib

Verslag DeMeter – Marketing automation seminar

Op 23 maart vond in de Jaarbeurs het 3de DeMeter thema seminar van 2016 plaats met als onderwerp: Marketing Automation. Ben je benieuwd naar wat er zich afspeelde vorige week woensdagmiddag tijdens het DeMeter – Marketing automation seminar bij Je Klant in beweging en PromZ Event?

Marlous Spaven opent de sessie van presentaties onder het motto delen is vermenigvuldigen, dé stelling waar DeMeter al 23 jaar voor staat. Mede daardoor is het een ideaal platform voor marketeers om te leren van elkaar én ter inspiratie. Marlous vertelt dat de komende twee bijeenkomst zeker de moeite waard zijn met onderwerpen als Innovatie, Technologie, Start-ups en Growth Hacking.

Lees het complete verslag per spreker en bekijk foto’s en de online presentaties op www.demeter-online.nl

Marketing Automation

In een wereld waarin data, technologie en insights nog altijd exponentieel belangrijker worden, is er geen ontkomen meer aan. Marketing automation is hoofdzakelijk gericht op 4 deel gebieden: Analyse van insights, managen van marketing campagnes, klantdata structurering en opslag en het zorgdragen voor het doorvertalen van leads naar klanten.

Het stelt de marketeer van tegenwoordig dus instaat om de krachten van technologie, data en insights te bundelen en zo te komen tot betere resultaten. Tijdens het event zullen er een aantal cases gepresenteerd worden die een beeld geven van hoe marketing automation ingezet kan worden en hoe het de klant een nog betere en relevantere ervaring biedt.

Wat doet DeMeter

DeMeter wil haar leden een platform bieden waar ruimte is voor activiteiten waarmee je je praktische DM-kennis vergroot en op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Zo’n platform biedt ook veel mogelijkheden om in een ongedwongen sfeer contacten te leggen en ervaringen uit te wisselen. De netwerkfunctie van het DeMeter-lidmaatschap wordt dan ook door de leden als een groot pluspunt ervaren. Daarbij hanteren we wel de gedragscode dat aanbieders van DM-diensten zich op bijeenkomsten niet met een (te) commercieel oogmerk tot potentiële afnemers van DM-diensten mogen wenden.

2016-05-04T12:53:11+00:00 4 april 2016|Beursnieuws, Nieuws|

About the Author: